Thursday, October 06, 2011

day one : 10 things about you

As Salam.....
meh test menda nih. mcm best kan

10 thing about me:-

1. Nama - Nor Hanylah Binti Ahmad Hanapi. nama kg NONI... tapi bila dah keja, org panggil Hany.. uhuuu mcm manja lak.. honey.. auuwww

2. Lahir - 23 April 1982, Di Felda Sungai Sayong, Kulai, Johor. Jam 19:15pm

3. Keluarga - anak sulung daripada 6org adik beradik. itu ikut kalo seibu ja.. kalo seayah daku anak ke 4 daripada 14org adik beradik.. erm paham2 ja lah.. ayah kawen 3 beb.

4. Suami - Mohamad Faiz Bin Salahudin, anak pertama juga daripada 8org adik beradik. berasal dari jertih Terengganu.

5.
Anak - Amera Faqihah Binti Mohamad Faiz.. lahir 25 April 2010, dilahirkan di Hospital Pakar An-Nur Bangi jam 09:05 am.

6.
Outdoor -suka xtvt outdoor. dulu bujang2 boleh la panjat gunung, redah sungai bagai.. tapi skrg sudah x bleh... sbb hubby dah x izinkan... so kena lah dok umah jaga apa yg patut. sambil sambung study

7.
Kuning - tersangat nak fanatik kat warna kuning sampai dapat gelaran KUNYIT occay... adoii aii. tapi sejak kawen mcm dah murtad.. suka kat HIJAU lak.. pas.. hahahha

8.
Makan- suka sgt makan... makan la apa pun daku x kesah. janji boleh mkn. hik

9. Berat & Tinggi - 44kg ja tinggi lak 154cm... ermmm nasib normal.. ahaksss

10. Dok Tido n Lepaking - hah daku dok kat kuarters UNITEN, Bangi


ehh abis sudah quota nak kena isi.. ermm.. tunggu esok lak ya
cau cin cau
as salam

4 comments:

  1. suka makan tetapi badan ringan. best betulll.

    ReplyDelete
  2. aah la fad.... ringan sampai boleh bergerak kena tolak ngan angin.. hahhahahaaa

    ReplyDelete
  3. ayok..tang hijau tu tak tahan..;-D

    ReplyDelete