Thursday, June 27, 2013

Getar di hati


27 Jun 2009, setelah sah menjadi isteri kepada incik somi... 

Malam lepas nikah 26 jun tu haku kalut. sebab meja kerusi kat dewan semua tak sampai lagi.tunggu punya tunggu jam 3pagi baru lori sampai nak hantar kerusi meja. so sampai jam 5pagi haku nungu depa set up semuanya.. Alhamdulillah sempat. haku balik rumah pagi subuh tu dengan mata kuyu terus terbongkang.

Bangun pagi mandi-mandi cari makanan makan sikit... kul 10lebih abg tukang solek dah sampai... cepat yawww... terpaksa haku buat muka segar. kalau tak kena bebel. Haku terlebih excited sebab baju yang bakal haku pakai tu adalah baju baru.... baru jahit baru design. hahaha lagak retis jap. ngada kan..

Haku mintak hijau.. jadi nya kuning... tak apa lah janji RAJA SEHARI. yang jadi nya kuning DIRAJA... ahhh pedulik la kan janji baju.

Thanks kawan-kawan opis haku datang jauh dari Bangi..

hohooo arini tak sempat nak tulis banyak-banyak la... banyak kerja menanti di clear kan...
layan gambau je lah eh.

pembuka langkah ke gerbang perkahwinan

ada orang darah gemuruh naik naik pelamin

nampak sangat beza muka tenang sewaktu nikah dah gemuruh sewaktu sanding

fewitt

kena paksa senyum oleh cameraman




ladang sawit

"apa kita nak cakap ni? kita gelak je lah"
haku happy time sanding...tapi incik somi darah gemuruh sebab takut naik pelamin.... ala bukan banyak kali pun kena naik pelamin tu kan.. sekali seumur hidup kata haku... lain la kalau dia nak naik banyak kali kan... ahaksss

Semoga jalinan suci kita dilimpah RAHMAT dariNYA... ameen





4 comments:

  1. Semoga berkekalan hingga akhir hayat..
    Semoga Faqihah cepat dapat adik..
    Semoga cepat abis blajar..
    Semoga cepat naik pangkat
    Semoga dapat apa yg dihajati..
    Amiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn....

    Wak doakan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhh panjangnya doa.. mekasih wak

      Delete
  2. Baru aku perasan Faqihah ni ikut muka suami ko ye Hany. Anyway berseri2 ko cantik hah make up

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebijik kan nurul.... kalo sekali imbas macam muka ibu.. tapi sebenarnya Faqihah ikut muka abah... perangai pon sebijik... ggrrr

      hahhahaha bayar mahal tuuuu kena la cantik..anyway thanks nurul

      Delete